vineri, 6 februarie 2009

Murim în 2012 :)

[Dedicaţie de la mine pentru băieţii din fund!]
………Conform contrariului conceptului contracepţiei, oamenii mor! >:) Asta recunosc că mă face fericit, dar o să abordăm altă dată subiectele care mă fac fericit. :X Care e ideea? Orice trebuie să aibă o idee pentru că altfel este un roman realist românesc, adică fără nici {un} farmec.
………Se vehiculeşte tot mai apăsat, tot mai penetrant că murim în 2012. PERFECT ADEVĂRAT ! Proştii se vor sinucide atunci pentru a nu apuca APOKA {lipsa}. Totuşi anul 2012 va fi un an important în istoria umanităţii, un an marcat de febrile schimbări de concepţii. Singurul criteriu valid după acest an va fi prostia. Eşti prost… ai succesurile garantate. Ceea ce mi se pare mie spectaculos este că imnul României se va schimba. Războaiele, foametea, moartea nespectaculoasă oricum nu faceau raiting. Noul imn al pariei noastre dragi va fi « la modă » şi respectând principiul prostiei. El sună cam aşa :
« Sunt un băiat de băiat, minunat şi talentat. Număr banii, mor duşmanii şi sunt bun la pat. Mi-aş da cortul şi cazanul, puradeii şi merţanul doar s-ajung la fel de-nalt ca Adrianu’. Dar e unii care-i fraieri şi zice ca n-am curtură. Eu le trag un ghiul în cap şi-un cap în gură. E doi care mă nervează. Fără Zahăr se numeşte; dacă-i prind le dau în bot pân-ameţeşte. Când văd dansând câte-o frumoasă seniorita uit ca recent m-am operat de-apendicită. Îmi plac gagici ; în special cu curu mare… că sunt baiat inteligent şi am valoare. Am mulţi dolari, dau de băut în discotecă : la preteni whiskey, la duşmani rachiu de sfeclă. Îmi place să dansez, să mă distrez mai frate şi uite-aici să-mi cânte Pepe pe la spate. Nu vreau să mai te-ntâlnesc, căci fiindcă nu te mai doresc; căci fiindcă cât am fost plecat, căci tu mai înşelat. Aş dori din gât să-mi scot inima cu plămâni cu tot şi dacă vrei să faci un drob… scot şi-un ficat. Ne-ai fost soră şi iubită, chiar bunică uneori, plus un unchi şi-o verişoară şi-ncă 3 surori. Tare-mi place cum zâmbeşti şi cred că m-am îndrăgostit, dar mai spală-te pe dinţi că ne omori… »
………Versurile şi muzica aparţin formaţiei Fără Zahăr.
………Pentru audiţie vizitaţi www.farazahar.com
POŢI ÎNCERCA, DAR VEI VEDEA CĂ E AŞA CUM ZICEM NOI ! :*

Niciun comentariu: