miercuri, 13 februarie 2008

101 Pilde

Pilda 1
Trezeşte-te! Lumina naşte prin lipsă întuneric.

Pilda 2
Iubit e cel ce iubeşte, căci iubind transformi iubita in zeiţa iubirii.

Pilda 3
Viaţa e o luptă, iar urcuşurile si coborâşurile reprezintă emoţiile.

Pilda 4
Destinul lumii eşti tu.

Pilda 5
Când ajutoare nu vin, ajută-te singur, omule!

Pilda 6
Viaţa e o junglă cu multe ştiute, dar mai multe neaflate.

Pilda 7
Fii cuminte sau cu minte!

Pilda 8
Munceşti pentru a trăi, nu trăieşti pentru a munci.

Pilda 9
Nouă vieţi de aş avea, tot a zecea mi-ar plăcea.

Pilda 10
O mângâiere.

Pilda 11
Viitorul e sălbatic.

Pilda 12
Niciodată nu eşti singur. Ascultă vântul!

Pilda 13
Treisprezece e noroc sau ghinion. Depinde ce vrei.

Pilda 14
Totul e relativ. Depinde de idealurile fiecăruia în parte.

Pilda 15
Omul e 98% creier si 2% fizic.

Pilda 16
Omul nu are limite, ci doar standarde.

Pilda 17
Nu există “nu pot”, ci doar “nu vreau”.

Pilda 18
Când eşti rănit, eşti obosit, eşti îndrăgostit scrie o carte.

Pilda 19
Pentru Tine, România, citeşte o carte.

Pilda 20
Nu există oameni talentaţi, ci numai genii.

Pilda 21
Întotdeauna cineva te aşteaptă! Să nu întârzii!

Pilda 22
Cea mai frumoasă poveste de iubire e liniştea. Opreşte-te din citit şi ascultă! Dacă auzi povestea florilor, atunci iubeşti.

Pilda 23
O pânză albă se-ntinde pe tine.

Pilda 24
Ce cauţi omule-n zadar la alţii? Totul e la tine.

Pilda 25
Nu te uita în spate! Trecutul e în faţă. Prezentul eşti tu, iar viitorul e undeva acolo sus.

Pilda 26
Din cauza ta.

Pilda 27
Fluturi în stomac. Ochi uscaţi şi dureroşi. Febră mare. Genunchi neputincioşi. Prune în gură. Niciun efect secundar.

Pilda 28
Priviţi totul în oglindă.

Pilda 29
Te-am dezamăgit? Sau te-am lăsat vreodată singur? Ar trebui să mă simt vinovat? Sau să-i las pe judecători să decidă?

Pilda 30
Noaptea e cel mai bun prieten al geniilor. Caută noaptea şi vei găsi răspunsul pe care îl cauţi.

Pilda 31
Un vârf de munte, un fulg de şoim, un român.

Pilda 32
Nu întrebaţi ce nu vreţi să aflaţi!

Pilda 33
Mi-e frică să pun pe hârtie tot ce am în cap.

Pilda 34
Forţa universală se află în fiecare dintre noi.

Pilda 35
Nu cred că oamenii sunt pregătiţi sau vor fi vreodată pregătiţi adevărul meu.

Pilda 36
Nu credeţi în coincidenţe!

Pilda 37
Ea îţi poate oferi cunoaştere.

Pilda 38
Sunt lucruri mult mai rele decât războiul.

Pilda 39
Uneori “acolo” e aproape şi “aici” e departe.

Pilda 40
Naşterea înseamnă moarte şi înmormântarea-i viaţă.

Pilda 41
Dragostea oferă vieţii euforia zilnică implementând lumii emoţia.

Pilda 42
Exotica xantofilă inspiră suflul total emanat noaptea ţiuind energie infinită.

Pilda 43
Frumoase orhidee rare ţipă epileptic.

Pilda 44
Intensa uniune neistovit insistă vărsarea eternităţii rămase să apară.

Pilda 45
Legea eliberării străbate universe neutre.

Pilda 46
Toată lumea aşteaptă muntele iubirii.

Pilda 47
Neagra eroină asudă cu anonimul sufletului ăsta.

Pilda 48
De şapte pilde-ncoace misteru-i rezolvat.

Pilda 49
Un bujor buimac cedează sânge panseluţei.

Pilda 50
Antonimul sinonimului nu este “antonim”.

Pilda 51
Vino să-mi iei durerea!

Pilda 52
O, dulce durere!…O, moarte albă!…Când ai să vii?

Pilda 53
Naşterea, iubirea şi moartea au un element comun: omul…

Pilda 54
Un pătrat alungit încercuieşte Triunghiul Bermudelor.

Pilda 55
Nu exista nimic mai obositor decât odihna. Nu sta, gândeşte!

Pilda 56
Nimic nu e întâmplător.

Pilda 57
Istoria se clădeşte pe umerii viitorului.

Pilda 58
Când sunt motivat pot face absolut orice.

Pilda 59
Nu există piedică pentru inteligenţa mea.

Pilda 60
Omul va muri…

Pilda 61
În viitor, nu mai este aşa cum îl ştim.

Pilda 62
Contemlez complicatele controverse ale templierilor.

Pilda 63
Cele 7 coline ale Romei nu includ Vaticanul.

Pilda 64
Focul electric, apa electrică , iubirea electrică.

Pilda 65
Minunea durează doar o clipă.

Pilda 66
Jazz nu e un stil de muzică, ci un suflet, deseori singur.

Pilda 67
Niciodată sângele n-a ţâşnit din mine.

Pilda 68
Câteodată, când vrei să omori pe cineva, nu simţi milă, durere şi suspine.

Pilda 69
Neg orice reprezintă sexualitate în viaţa mea. Nu vă cunosc şi nu mă cunoaşteţi. Ne întâlnim diseară pe la 12.

Pilda 70
Punctul e cel mai puternic simbol.

Pilda 71
Cu cât şti mai mult, cu atât afli că şti prea puţin.

Pilda 72
Un om inteligent se descurcă în orice domeniu, un geniu excelează în sectorul lui de activitate, iar un om ratat nu excelează în nimic.

Pilda 73
Pe cine mint eu aici?

Pilda 74
Dacă-acuma eu sunt mort, să ştiţi că moartea doare, dacă acuma eu nu-s mort să ştiţi că moartea-i eliberare.

Pilda 75
Cine eşti tu? Ahile, Hanibal sau Alexandru cel Mare?

Pilda 76
Nu-mi plac fetele, dar în nici un caz băieţii. Şi nici nu sunt pedofil sau zoofil. Nu iubesc natura sau viaţa în general. Iubesc o persoană,dar nu o fată, un băiat, un copil, un animal. Iubesc o persoană ce reprezintă un ideal. Iubesc un ideal.

Pilda 77
Ceea ce durează mult se schimbă faţă de ideea iniţială.

Pilda 78
Cât înseamnă să primeşti un zece? Mai mult decât onoarea?

Pilda 79
Nu mă judecaţi voi pe mine.

Pilda 80
Eu n-am voie să visez, am nevoie.

Pilda 81
Iubirea e cheia codului vieţii.

Pilda 82
Dacă vezi un schelet cu o coroană şi o sabie la picioare, şi cineva te întreabă dacă e rege sau cerşetor,să nu răspunzi. Condiţia umană este cea care contează.

Pilda 83
Dacă cineva îţi arată mâna cu două degete ridicate şi te întreabă câte degete vezi, tu ce răspunzi?
.
Pilda 84
Ultima luptă este cea care decide războiul.

Pilda 85
Speranţa nu moare; noi murim.

Pilda 86
Dacă nu cauţi, răspunsuri nu există.

Pilda 87
Apusul va răsări doar pentru a cădea de sus.

Pilda 88
Ca orice om obişnuit vei crede ceea ce nu este adevărat şi nu vei crede adevărul.

Pilda 89
Creat pentru a te iubi mereu.

Pilda 90
Te iubesc aşa de mult încât îngerii îl imploră pe Dumnezeu să oprească timpul… doar pentru noi… (duminica 11.05.2008)

Pilda 91
Din toate bolile fatale, doar iubirea a dispărut.

Pilda 92
Acest univers este intersecţia unică a viziunilor noastre, cititorule!

Pilda 93
Într-o lume pustie singurătatea nu există.

Pilda 94
Ce fac doi iubiţi? Nu mănâncă; se hrănesc cu sentimente. Nu beau apă; se sorb din priviri. Doar respiră dragostea celuilalt.

Pilda 95
E Sionul lor în care nici măcar eu, creatorul, nu am acces.

Pilda 96
Ea era cea care desenează lumea, iar el scria istoria.

Pilda 97
Miroseai plăcut ca întotdeauna şi nu aş putea uita vreodată în cele 10 vieţi de nemuritor mirosul tău.

Pilda 98
Simţeam doar aer, nu carne.

Pilda 99
Buzele tale şopteau ceva şi m-am apropiat. Doar buzele mele puteau să le înţeleagă.

Pilda 100
Sperăm acum că rodul lor va putea salva ultima rasă de suflete…

Niciun comentariu: