luni, 18 februarie 2008

Articol special pentru Raluca

...........Acest articol este special pentru fata careia il promisesem. Despre ce vreti sa vorbim?… Sa incepem asa: o cunosc de aproape un an si jumatate, e frumoasa ( parerea majoritatii ) si desteapta, ca doar a ajuns in Bratianu. Nu pot sa spun ca e modesta si devreme acasa pentru ca nu o cunosc destul de bine… dar sunt sigur ca e! I-am promis ca o bag in seama deoarece a avut niste cuvinte frumoase de spus despre munca mea. Adevarul e ca merita… E una dintre cele mai interesante fete pe care le-am cunoscut si , lasand modestia la o parte , am cunoscut ceva. O fata cu potential foarte mare, chiar daca ea crede ca fac asta la misto … la fel ca Tanita si Alexandra; o fata de la care te astepti sa te inteleaga si sa te ajute in situatiile dificile. Recunosc ca nu prea am avut nevoie de ea, dar va sa vina acel moment. Iar n-o sa ma creada, dar face parte din cele 5 fete care vor decide cel de-al Treilea Razboi Mondial, alaturi de Clara, Tanita, Alexandra si Meme. Desigur, nu vor lupta, dar vor face lucruri de care liderul partii bune va avea nevoie. Vor primi in schimb recunostiinta intregii lumi si , in plus , vor restabili pozitia de egalitate a femeii in societate, un lucru mai important decat pare, deoarece inca de la Maria Magdalena sacrul feminin a fost neglijat si chiar demonizat de catolici. In fine,… ea e o fata sensibila, cu gusturi bune, cu chef de viata (in general) si o buna prietena. Nu pot sa ma abtin de la comentarii mai neconventionale, ca de exemplu ca va face fericit un barbat intr-o zi… am zis barbat, nu baiat; asa ca luati-va gandul. Acu serios, eu ii prevad un viitor frumos, intr-o familie in care va aparea un baietel, probabil Andrei sau Alexandru… nu stiu sigur cum o sa-l cheme. Sa nu mai fie trista, pentru ca noi o respectam si o iubim poate mai mult decat o prietena de rand. Cineva te asteapta mereu; sa nu intarzii... Oricum primeste respectul meu sincer si indemnul de a gandi ceea ce vede, nu de a citi.

Niciun comentariu: