vineri, 20 iunie 2008

Si daca astazi as muri... 20 iunie

......Mulţumesc mamei mele pentru viaţă, grijă, speranţe şi dragoste.
......Mulţumesc tatălui meu pentru protecţie, forţă, echilibru în viaţă şi toate celelalte chestii.
......Mulţumesc Alin, fratele meu, pentru lecţiile de viaţă pe care mi le-ai dat fără să vrei.
......Mulţumesc Tanita, surioara mea, deşi nu bilogică, pentru toate clipele frumoase şi nu neapărat. Mulţumesc pentru legătura specială pe care o avem , căci simţim aceleaşi lucruri, în acelaşi timp. Să ai grijă de tine mereu şi să ştii că te iubesc, surioaro! Să nu uiţi că eu eram vampirul şi tu elful de noapte, iar împreună protejam planeta. Nu puteam dormi noaptea amândoi deoarece unul trebuia sa stea de pază pentru siguranţa oamenilor. Şi uneori ne simţeam, ştiam ce gândeşte celălalt… Mulţumesc că mi-ai promis că vom rămâne mereu prieteni. Mulţumesc că mă ascultai când aveam nevoie şi nu voi uita niciodată îmbrăţişările… şi nici mirosul de Tanita. Mulţumesc că ai avut încredere în mine şi m-ai făcut să simt la fel. Împreună eram în siguranţă. Vorbeam numai despre nimicuri şi prostii, dar ne plăcea mereu şi continuam cu orele. Ne jucam împreună şi ne imaginam tot felul de chestii. Şi chiar dacă profesorii, colegii, părinţii şi mameta credeau că suntem împreună, noi eram doar cei mai buni fraţi…
......Mulţumesc buna mea prietenă, Andrada, pentru că exişti şi mă ajuţi astfel şi pe mine. Să ai grijă în viitor şi îţi doresc noroc în dragoste, nu ca până acum…
......Mulţumesc şi celorlalte prietene: Meme, Bulfy, Diana, Clara, Alexandra, Chitzi şi Raluca. Mai sunt şi alte colege care merită pomenite: Mirela, Mădălina, Oana etc.
......Mulţumesc Chitzi şi George pentru că sunteţi împreună. Aţi avut noroc şi v-aţi meritat unul pe celălalt. Mi-aţi arătat maturitatea, stabilitatea şi dragostea. Şi eu aş putea să vă arăt magia frumoasă… Aş vrea ca toate lacrimile pe care le-am vărsat să se transforme în milenii de fericire pentru voi. Sunt gelos pentru că şi eu îmi doresc aşa ceva. Sper să fiţi fericiţi pe veci împreună, să vă căsătoriţi şi să faceţi mulţi copii împreună: 4 miliarde mai exact… (Chitzi ştie de ce…)
......Mulţumesc Radu, Pop şi George pentru că sunteţi 3 din cele 11 feţe ale mele.
......Mulţumesc Pop, Grecu şi Fane pentru glume.
......Mulţumesc Cojocaru Mihnea şi Vlad Mihai pentru muzica live, iar la Mihnea şi pentru imprimantă :D
......Mulţumesc KISS F.M. şi RADIO 21 pentru muzică.
......Mulţumesc Jordin Sparks şi Chris Brown pentru melodia “No air”, căci, dacă astăzi aş muri, asta ar fi ultima melodie pe care am ascultat-o.
......Mulţumesc Mircea Badea pentru emisiunea de pe Antena1: “În gura presei”. Mă binedispuneai în fiecare dimineaţă.
......Mulţumesc HBO pentru filme.
......Mulţumesc AXN şi PRIMA TV pentru numeroasele seriale difuzate.
......Mulţumesc Ciutacu pentru că mi-ai răspuns.
......Mulţumesc Tudor pentru că ai fost şi eşti încă cel mai bun prieten al meu de sex masculine, deşi eşti plecat în Canada. Nu uita că te ştiu de pe clasa I.
......Mulţumesc bunicilor mei din partea mamei: Zamfira Aurelia şi Zamfira Marin pentru sprijin, dragoste şi ajutor în viaţă.
......Condoleanţe părinţilor tatălui meu: Drăghici Gherghina şi Drăghici Ilie.
......Condoleanţe străbunicilor din partea mamei: Oancea Gherghina şi Oancea Ion.
......Condoleanţe ultimului decedat: Comănescu Gheorghiţă (vărul mamei mele) şi mulţumesc părinţilor şi familiei lui răspândite în preajma Piteştiului.
......Mulţumesc unchiului Ion de la Galaţi şi familiei lui. Mulţumiri fraţilor lui tataie Marin şi urmaşilor acestora.
......Mulţumesc verişorilor de gradele II şi III din partea mamei pentru companie şi distracţie.
......Mulţumesc Ruxandra, verişoara mea de gradul III, fostă colegă de clasă în generală şi actuală colegă de liceu.
......Mulţumesc dirigintelor mele: Lazăr Rodica şi Savu Ioana.
......Mulţumesc profesorilor care m-au învăţat: Gabriel Matei, Ioana Tămagă, Daniela Haler, Rodica Lazăr etc. şi profesorilor de la care am avut ce învăţa: Simion Sorina Dora, Bogdan Ioanescu şi Dan Davidescu.
......Mulţumesc fostelor mele învăţătoare: Bogdan Constanţa şi Andrei Beatrice.
......Mulţumesc tanti Nuţi şi nea Marin, a treia pereche de bunici, mai ales pentru fratele meu, şi fiicelor lor: Ionica şi Adiţă.
......Condoleanţe pentru nea Marin, vecinul bunicilor din partea mamei şi prietenul copilăriei mele.
......Mulţumesc familiei din partea tatălui, deşi n-am fost foarte aproapiat de ea.
......Mulţumesc tuturor verilor de gradul I ( Ionuţ-Adrian, Alina-Georgiana, George-Valentin, Aurel-Iulian, Diana-Maria, Aida-Andreea, Crina-Ioana, George, Alin, Marius, Adina, Mirela şi Cristi). Şi mulţumesc şi noilor lor familii, căci unii sunt căsătoriţi.
......Mulţumesc şi restului de rude pe care probabil le-am uitat din motiv că am un neam imens.
................................
---Capitol lipsă---
................................
......Mulţumesc Ogmios Gideon Hidechel pentru identitate şi forţă.
......Mulţumesc Tanita, Raluca, Andrada, Chitzi, George, Pop şi Fane pentru plimbările din week-end.
......Mulţumesc Bulfy pentru că îmi spui “mamy” şi mai scoţi chestii la imprimantă :D
......Mulţumesc părinţilor şi bunicilor pentru că mi-au dat bani când aveam nevoie şi nu numai.
......Mulţumesc tuturor celor care o să aibă grijă de fetele mele.
......Mulţumesc duşmanilor mei pentru că m-au ţinut în viaţă.
......Mulţumesc celor cu care m-am bătut pentru că au căzut primii în fund.
......Mulţumesc mamei mele pentru că îmi spunea mereu că mă iubeşte şi îmi pare rău că eu nu îi răspundeam la fel, căci ştiam ne înseamnă iubirea.
......Mulţumesc tuturor celor care m-au ajutat în viaţă sau la şcoală.
......Şi dacă astăzi aş muri “New Nostradamus” ar fi o întrebare pentru mine, o enigmă, un mister.
......Din păcate am ajuns să-I urăsc pe francezi, cultura şi limba lor. De ce? Din cauza profesoarelor mele de Limbă Franceză din clasele 5-6 şi 10. Îmi pare rău.
......Mulţumesc celor care nu mă cunosc pentru că ei nu au vrut nimic de la mine.
......Mulţumesc fenomenului sportiv şi, mai ales, celui fotbalistic, pentru că mă scotea periodic din circuitul vieţii mele proaste.
......Mulţumesc prietenilor de familie de orice fel.
......Mulţumesc evreilor, musulmanilor şi hinduşilor.
......Îmi pare rău catolicilor.
......Mulţumesc lui Dumnezeu că vă ţine într-o cutie departe de lumea reală în care trăiesc eu. Vă ţine în prostie şi minciună, dar măcar sunteţi în siguranţă.
......Mulţumesc oamenilor politici din România pentru că în comparaţie cu ei sunt valoros.
......Mulţumim medicilor, psihologilor şi psihiatrilor pentru că vă mint aşa de frumos încât şi ei cred asta la un moment dat.
......Mulţumesc predecesorilor mei: da Vinci, Nostradamus, Einstein, Victor Hugo, Kafka, sir Isaac Newton, Botticelli, Jean Cocteau…
......Mulţumesc Eliade, Bacovia, Nichita Stănescu, Edgar Allan Poe, Jules Verne, J.R.R. Tolkien şi câteodată Mihail Eminovici.
......Mulţumesc “fraţilor mei” pentru că nu m-au primit şi n-am ajuns un prost fără substanţă.
...............................
---Capitol lipsă---
...............................
......Îţi mulţumesc că şi tu mă iubeşti, tu, orişicine-ai fi, dar eu nu ţi-aş putea întoarce serviciul, căci inima mi-e dată fetei de mai sus.
......Şi dacă astăzi aş muri vouă v-aş da şi ultima moleculă din mine…
......Îmi pare rău pentru ceea ce sunt…
Articolul a fost scris in perioada 6-9 iunie 2008 si lipsesc cele mai importante doua capitole din testament...

Niciun comentariu: