marți, 8 iulie 2008

Lithium

Tu esti muza mea…
Mă inspiri în fiecare zi.
Mai frumoasă ca o stea,
Ce traieşte printre vii…

Tu esti îngerul meu negru
De care am nevoie,
Căci albul meu integru
Se scurge după ploaie.

Tu esti cea ce nu iubeste;
Perfecta pentru mine
Când sufletul se înnegreşte
Şi moartea nu mai vine.

Tu eşti fata ce cu roşu
Şi negru se joacă
Cea care umple coşu’
Cu sânge promoroacă.

Tu eşti metalul meu din vene
Ceea ce mă face amar;
Eşti pasiunea la extreme:
Durere fără de hotar.

Tu eşti cea pe care o aştept
Să pună la tot capăt.
Şi tot ce e nedrept
Se scurge printr-un ţipăt.

Tu eşti trandafirul negru
Ce nimeni nu-l miroase.
Eşti cântecul funebru
Cântat doar cu voci groase.

Tu eşti tu
Deşi mulţi cred încă-n moarte.
Vrei sau nu
Eşti fericirea de care ei n-au parte.

Tu eşti zeu.
Eu sunt arhanghel.
Eşti fiu de Dumnezeu,
Iar eu sunt tată…

Tu eşti in-Duby-tabil
Cea care face rugina
Şi sângele potabil
Frumoasă regina…

Eu, dacă ar fi să plâng,
N-aş plânge durerea.
Dacă în braţe eu te strâng,
Aş plânge plăcerea…

Un comentariu:

Anonim spunea...

evanescence .. :x my drug