duminică, 3 august 2008

Versuri pentru viitor...

.........Citesc în ochii tăi căprui fericire şi iubire; nu te gândi niciun moment că îmi stă gândul la despărţire… Nu te gândi că mi-ar trece prin cap să te înşel vreodată. Te iubesc prea mult… nu aş putea… eşti singura fată… Mi-ai arătat ce-nseamnă… mi-ai deschis noi orizonturi. Nu pot să cred că aş lupta pe mai multe fronturi. De ce crezi că dac-ar fi ceva, te-aş iubi mai puţin? Nu sunt genul de persoană îmbibată cu venin. Sunt fericit că mă iubeşti. E-un sentiment reciproc. Mă-ntreb de multe ori ce mi-ai făcut de m-am îndragostit pe loc. Mi-ai dat foc la inima; Ai oprit timpul în loc… Voi face în asa fel încât pentru mine să nu versi niciun strop. Va trece timpul, ai să uiţi durerea provocată; se vor vindeca şi rănile lăsate de-acea iubire-ndepărtată… şi-atunci vom fi doar noi doi… Nimic nu va conta: nici ce am fost, nici ce-am facut, nimic… doar dragostea…
.........Să ştiţi cântaţi Abravia / Să vină Niki Di / Nu pot să cred că nepguri / Balupdi cu Traian…
.........Ai reaprins în mine spiritul de luptător. O simplă atingere şi simt că sunt nemuritor. O singură scânteie şi-am luat foc instantaneu. Te voi preţui mereu ca pe o piesă de muzeu. Chiar dacă eu nu-ţi dau de înţeles cât de mult ţin la tine, parcă secundele sunt ore când nu eşti lângă mine. Orele sunt zile, zilele sunt săptămâni; timpul nu-şi mai are rostul… eu nu mai am forţă în mâini. Suntem stăpâni pe propria soarta; intrăm amândoi pe poarta. Păşim uşor pe nori, trecem prin stări; parcă e prima dată. Cu sărutări fierbinţi în zori de zi ne trezim unul pe altul şi-mi vine greu când tu nu eşti să văd că iar îmi e gol patul. Îmi vii mereu prin mintea mea; poate d-aia mă port ciudat. Mai toţi mi-au spus până acum că sunt “puţin distrat”… Nu văd nimic în jurul meu, te văd pe tine peste tot… Sunt dependent iar pentru mine tu eşti singurul antidot…
.........Să ştiţi contează Abravia / Să vină Niki Di / Nu pot să cred că nepguri / Balupdi cu Traian…
.........Sute de pizde ar vrea s-auda aşa ceva din gura mea. Sute de pizde ar vrea să le încredinţez încrederea, dar nu sunt cald şi-afectuos cu toate că mă ataşez uşor. Văd o scânteie în ochii mei până cedează în dormitor. Sute de pizde ar vrea s-auda aşa ceva din gura mea. Sute de pizde ar vrea să le încredinţez încrederea, dar nu sunt cald şi-afectuos cu toate că mă ataşez uşor. Văd o scânteie în ochii mei până cedează în dormitor.
.........Copii cântaţi Abravia / Să vină Niki Di / Nu pot să cred că nepguri / Balupdi cu Traian...
.........Mulţumesc mult, iubi!!!…>:D<…deşi nu mai cred de mult în iubire…:-<…

Niciun comentariu: