marți, 7 aprilie 2009

Fratii care ne sug sangele

La sfarsit veti gasi cateva filmuletze reprezentative pentru ceea ce s-a intamplat azi in Republica Moldova! Lor li s-a interzis dreptul de a vorbi, noi putem spune tampenii fara probleme...
.
Unii sunt tembeli, putini sunt patrioti... Eu cred ca sunt singurul tembel, patriot, loial si chiar nationalist. Moldovenii sunt fratii nostri din aceiasi mama si acelasi tata. Unii au supt de la mama, altii de la tata... Aromanii sunt verii care ne tineau scara sa furam corcoduse cand stateam la tara. Emigrantii sunt fiii ratacitori, iar bucovinenii de nord, ucrainienii din fostele noastre judete de la Sud de Moldova, bulgarii din Cadrilater si unii maghiari sunt fratii dati spre adoptie definitiva, care nici nu ne mai recunosc cand mergem cu vaca la pascut impreuna!
.
Sunt masochist, nu pentru ca imi place durerea, ci pentru ca m-am obisnuit cu ea. Prin definitie vreau o Romania Mare, un Imperiu al Romaniei, vise de copil inaripat... Vreau sa ne batem de fapt... Putin ne doare in partile dorsale de libertate, cenzura, drepturi, moralitate, lege si respect. ("Cum s-ascult de litera legii cand nivelul de trai e analfabet?")
.
Vreau sa ma duc in Moldova ca sa tip, sa ma zbengui, sa dau bataie in mod legal. Imi lipseste asta mult; e ceva uman ce ar trebui sa ne invete in scoli: sa ne invete sa ne aparam (drepturile), sa castigam bani, sa ne crestem copii... Lucruri cu adevarat importante, nu functii derivate, asimptote verticale si limite laterale. Cand o sa mor de foame, nu o sa am bani sa-mi platesc intretinerea, nu o sa mai am masina si casa, cand o sa-mi planga fetita si baiatu, cand o sa ma paraseasca nevasta, chiar nu cred ca scoala ma poate ajuta in vreun fel. Asta e cu totul alta poveste si deviem...
.
Vreau macel, teroare, revolutie sangeroasa... Doar moartea ne mai sperie cat de cat. Daca aveam 18 ani impliniti, maine nu ma mai duceam la scoala sa dau test la mate, ci eram in Chisinau, sa-mi ajut fratii care or sa ma ucida in somn. Chiar si asa, ii voi iubi (ca un prost). Chiar daca nu am 18 ani e posibil sa ma duc... sa ma duc pe jos, sa trec printre gloante la vama, sa mor naiba mai repede, dar onorabil... Sper ca in tot acest "citat din memorie" sa fi observat ironia, sarcasmul si dispretul.
.
Iubesc tot ce e al meu, doar ca e al meu si nu vreau sa-l pierd. In rest... potopul! Ciutacu pune niste intrebari legitime, oneste si cu mult cap asa cum ne-a obisnuit. Nu e arogant; asa l-au facut altii sa se creada, asa cum incep si eu sa fiu... Prefer sa va pun aici linkul direct catre manifestul lui ( http://www.ciutacu.ro/articol/hai-sa-plangem-fals-la-morminte-straine/ ) si sa va reamintesc ca singurul motiv pentru care as participa la o astfel de manifestare ar fi setea de sange cald, boala de care sufera personajele malefice din nuvele...
.
.
.

Niciun comentariu: