miercuri, 15 aprilie 2009

Unii nu dorm...

.
.........Am aflat acum doua zile de un site super tare frate :)) Fara gluma, este ceva interesant acolo pentru cei care refuza sa doarma si sa viseze acea fantasma numita "realitate". Eu o numesc lumea vizibila. Cine crede ca stie totul sau se complace in a trai fals, este un imbecil (negativul de la bacil).
.
.........Primul articol pe care l-am citit, deoarece m-a interesat, este legat de Ordinul Illuminati (cred ca este putin exagerat acolo), dar informatiile, in mare, corespund cu datele mele anterioare, deci site-ul este de incredere si ofera informatii utile. Acesta este linkul pe care l-am accesat prima data: http://www.descopera.ro/teoria-conspiratiei/4209682-illuminati-stapanii-din-umbra ! Am citit apoi manifestul legat de Mihail Eminovici ( cunoscut ca Mihai Eminescu).
.
.........Cu siguranta, cand o sa am timp, voi citit si articolele mai vechi. V-as sugera sa faceti si voi asta in loc sa stati pe mess si sa va manelizati sau emuizati pe hi5.
.
.........Cei interesati de site il pot accesa pagina principala pe linkul urmator: http://www.descopera.ro/
.

Niciun comentariu: